رجليها<b>راتيونيوRoulette wheel onlineعليكمأراديونيوSport beting onlineالتعليق

الإغتصاب

الإغتصاب
هو في المنام يدل على العقد الفاسد لمن أراد الزواج، أو المال الحرام أو ما كان أصله من الربا، والربا باطل، قال تعالى: ” ولا تأكلوا أموالكم بينكم بالباطل “. والاغتصاب من جملة الباطل

میلر

اغتصاب:
إذا رأيت في الحلم أن إحدى صديقاتك قد تعرضت للاغتصاب فإن هذا يدل على أنك ستتعرض لصدمة بسبب مصيبة سوف تلم بأحد أصدقائك. إذا حلمت فتاة أن أحداً اغتصبها فإن هذا ينذر بأنها سوف تواجه مشاكل تجرح كبرياءها كما حبيبها سوف يبتعد عنها.
إذا رأيت في الحلم أنك تغتصب ما ليس لك فسوف تواجه مشكلة في العثور على حق شرعي في بعض الأملاك التي استوليت عليها. إذا حاول الآخرون اغتصاب حقوقك فسوف يحتدم صراع بينك وبين منافسين لكنك سوف تنتصر في النهاية. إذا رأت سيدة هذا الحلم فهذا يدل على أنها سوف تكون طرفاً في مكيدة تنتصر فيها.

5 تعليقات

  1. معلقه شبه منفصله اربع سنوات ودائما احلم ان احدا يغتصبني … انا وزوجي في المحاكم

  2. عازبة … امي رات اني اغتصب.. ما نفسير دلك

  3. أنا سيدة رأيت أختي تختصب من طرف صديق أخي
    ورأيتها تعري نفسها وتكشف عورتها
    أرجو منكم أن تجاوبون من فضلكم

  4. السلام عليكم
    انا حلمت ان والدى الله يرحمه قد ظهلر معنا ف بيتنا بس على هيئة زوجى و ان ف ناس جاية تاخدوا من بيتنا و انا و اخواتى و مامتى رحنا علشان نلبس بس لقينا ان بابا اخدوه الناس و قعدنا نعيط و نصوت و بعدين انا ساكنة ف الدور الرابعلقيت شقتى بقت ف الدور الارضى و ناس عمالة تحدف على البيت اللى مبقالوش حيطان و كل جوانبه بقى ستاير نار و احنا عمالين نزق النار دى بالستاير عاشان متدخلش البيت و مش عارفين مين الناس دى و لا بيعملووا كده ليه و بعدين لقينا الباب بيخبط و واحد كده شكله وحش بيحاول يدخل علينا الشقة و بنتىى اللى عندها سنتين و نص هو مغتصبها و الدم نازل ما بين رجليها و اختى اخدتها و شالتها (اختى طبيبة اطفال) و انا مسكت الراجل ده و قعدت اضرب فيه و اعيط و اصت لغاية ماصحيت من النوم.

    و كان فى حلم تانى ان بنتى كان عمها بيغتصبها و احنا (انا و بابها و مامت باباها حماتى يعنى) و لما حاول يعملها تانى صوت فيهم و كانت حماتى مستغربانى و بتقولى و فيها ايه يعنى (انا ف طباعى ببقى ساكتة مش بجادل مع حد و خصوصا حماتى) و اخدت بنتى و مشينا بعيد عنهم.

    و حلم كمان انى لوحدى كنت ف مكان زحمة و مليان بالناس و مليان بناس بتبيع موز شكله حلو قوى و كان نفسى اخد منه بس مكنش معايا فلوس علشان اشترى و اتكسفت اخد من غير فلوس المهم الدنيا ليلت و الناس شكلها اتغير و اتقلبوا لناس شكلها غريب و انا حاولت اخرج من المكان ده لانه كان مصور بصور و بوابات المهم خرجت و مشيت شوية لقيتنى ع بحر و الدنيا ضلمة و اصوات وحشة و ناس تانية شكلها اوحش فرجعت للمكان الاولانى تانى و لقيت الناس بترجع و ترجيعها عبارة عن نافورة موز و فضلت اجرى لغاية لما صحيت.
    للعلم انا نادر ما بفتكر حلم و كنت اول ا بصحى كنت بنسى انا حلمت بايه بس الاحلام دى منستهاش
    اسفه ع الاطالة بس بجد بقيت اخاف انام

  5. هشام العلوي

    السلام عليكم ورحمة لله تعالى وبركاته انا حلمت اني اغتصب من رجال لاعرفه وبعدين اجا اخويا مصطفى حسيته انو حس بشي بس كان دمو بارد زي ميكون عادي عنده
    ارجو ان تفسر لي حلمي

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*

يمكنك استخدام أكواد HTML والخصائص التالية: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>